Od 2025 roku instytucje kultury są zobowiązane do korzystania z systemu e-doręczeń. Jest to kolejny etap cyfryzacji administracji publicznej, który ma na celu usprawnienie i zabezpieczenie komunikacji urzędowej. Jak przygotować się do tych zmian? Kto musi korzystać z e-doręczeń? Jakie korzyści i wyzwania wiążą się z tym rozwiązaniem? Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.
W 2022 r. stopniowo będzie uruchamiany system e-Doręczeń, czyli elektronicznej korespondencji z urzędami ze skutkiem równoważnym z listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Sprawdź, którzy przedsiębiorcy będą musieli w 2022 roku posiadać adres do e-doręczeń. Według informacji podanych na rządowej stronie gov.pl e-Doręczenia to usługa, która umożliwia wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznie ze skutkie...
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a
03-918 Warszawa
Kontrola instytucji kultury przez organizatora – jakie dokumenty może sprawdzać organizator
Dyrektor instytucji kultury a zasada jednoosobowego kierownictwa – zakres kompetencji i odpowiedzialności
Dlaczego omijanie procedury zamówień publicznych jest najprostszą drogą do zwolnienia dyrektora instytucji kultury