REKLAMA

Jak wygrać konkurs na dyrektora biblioteki?
Logo strony

Promocja w instytucji kultury: czy można sprzedać zakupione ulotki w sklepiku muzealnym

Maciej KarpińskiMaciej Karpiński
20.08.2024
Aktualny

poradnia dla ksiegowej
Dotychczas zakupione ulotki służyły do celów promocyjnych muzeum i zwiedzający turyści mogli wziąć je za darmo. Podczas ostatniego zamawiania ulotek dyrekcja muzeum postanowiła część ulotek wprowadzić do sprzedaży. Koszt ulotki wynosi 0,50 zł, a mielibyśmy sprzedawać po 1,00 zł. Czy takie postępowanie jest dopuszczalne?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Accusamus accusantium alias aspernatur aut blanditiis commodi consectetur deserunt error expedita illo iste, non odit quidem temporibus tenetur vero vitae voluptas voluptates?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Accusamus accusantium alias aspernatur aut blanditiis commodi

Pozostało jeszcze 100% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub wykup dostęp

Oferujemy

kompleksowe doradztwo prawne dla wszystkich instytucji kultury.

Nasza publikacja "Prawo i finanse w kulturze" oraz nowoczesny portal od 10 lat zapewniają Ci:

  • komentarze ekspertów do nowości prawnych,
  • codzienne wsparcie dla dyrektorów i działów kadrowo-płacowych w Twojej instytucji,
  • indywidualne porady - odpowiedź otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych wprost na Twoją skrzynkę e-mailową,
  • gotowe dokumenty, kalkulatory kadrowo-płacowe, szkolenia i webinary.

Dołącz do nas i otrzymaj najlepsze na rynku wsparcie dla Twojej instytucji kultury!

Zaloguj się

Adres e-mail
Hasło
Maciej Karpiński
Autor

Maciej Karpiński

Prawnik. Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Autor publikacji w tych dziedzinach. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Doświadczenie zawodowe autora obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym

Słowa Kluczowe

Słowa kluczowe